. Hoe werf je
jaarlijks zo'n 600
housekeeping
medewerkers

Klant case Center Parcs

Een schoon verblijf. Dat is voor Center Parcs essentieel. Op de wisseldagen op maandag en vrijdag hebben ze daardoor een aanzienlijke workforce nodig aan housekeepers op de verschillende parken. Maar hoe bouw je hier een succesvolle recruitment strategie voor?

Zolang het doel maar bekend is

6000

Sollicitanten

Met een hire ratio van 10% heeft Center Parcs jaarlijks zo’n 6000 sollicitanten nodig om 600 nieuwe medewerkers aan te nemen. Uitdagende getallen, maar absoluut haalbaar.

Employer Value Proposition

Een bekend
merk

Center Parcs heeft een van de sterkste merknamen van Nederland. Iedereen kent het. Tijd om dat goed naar buiten te brengen in de recruitment strategie. Maar er zijn ook uitdagingen. De parken liggen geografisch niet op de best bereikbare plekken, het werk is maximaal voor 2 dagen in de week en het CAO voor schoonmaakwerkzaamheden is niet de meest interessante.

Onze oplossing

Een zeer heldere en conversie gerichte campagne website is het middelpunt van de oplossing voor Center Parcs. Alle USP’s zijn centraal gezet, maar we blijven ten alle tijden eerlijk en transparant. De website wordt gevonden door gerichte recruitment marketing campagnes op Indeed, Facebook, Instagram & Google Ads. De campagnes en website analytics worden zeer adequaat gemanaged met Bluewave Insights.

Zolang het doel maar bekend is

60 dagen live:

150 hires

De kracht van deze campagne heeft hem met name in de targetting en de sollicitatieprocedure gezeten. De juiste arbeidsmarkt data gecombineerd met nuchtere recruitment expertise heeft geleid tot een zeer doeltreffende strategie en binnen no-time resultaat.

Meer cases