. Effectief de juiste
doelgroep werven en
behouden

Klant case The Office Operators

Heb je weleens business class gevlogen? Dat is een mooie ervaring. En dat is het uitgangspunt bij The Office Operators. Wanneer je een kantoor huurt in een van de kantoorpanden van TOO kan je rekenen op business class service. En daar zijn de beste Customer Service Representatives voor nodig.

Groeien. Dat kan duurzaam, efficient en slim

Groei, groei,
groei

Dat mensen van business class houden kan gezegd worden. TOO groeit als organisatie. En daarbij horen ook allerlei uitdagingen bij. Één daarvan is goede mensen. Die zijn tenslotte het visitekaartje.

Onze oplossing

Doordat het hier om één specifieke rol gaat hebben we gekozen voor een campagne website. De site staat volledig in het teken van deze rol. Voor de marketing campagne hebben we uitgebreid onderzoek gedaan naar de doelgroep en met name geografisch gezien succesvolle targetting toegepast. Ook hier wordt de campagne adequaat gemanaged met data vanuit Bluewave Insights.

Een keer geen Netflix op de bank deze avond

Talent
Nights

De sollicitaties komen binnen. Hoe gaan we deze omzetten naar hires? De oplossing: Talent Nights. Om alle sollicitanten te kunnen spreken en dit efficiënt in te richten organiseerde TOO selectie avonden. Speed dates op kantoren van TOO. Zo kunnen er op één avond 20 à 30 mensen worden gesproken.

Betere bekendheid. Lagere kosten. Nieuwe medewerkers

Jaar één:

120 new hires

Bij The Office Operators hebben we een full-funnel marketing campagne strategie opgezet. De merknaam, het Employer Brand en de functie hebben we breed verspreid en dit steeds verder gestuurd op conversie. De cost per applicant en cost per hire hebben we op deze manier steeds meer kunnen optimaliseren evenals de kwaliteit van de sollicitanten.

Meer cases